Move along

sjunger de här i bakgrunden... i eftertexterna av filmen.
och det kanske jag borde göra också... typ movea along till att sova eller nåt sånt. låter det rimligt?
humm... jag är inte säker.
somnar väl efter ett tag om jag försöker... men det är jobbigt att försöka sova när man inte är trött.
ska nog checka några fler saker på datorn... sen sova.

jag kan ju i alla fall inte sitta uppe och vaka hela natten tills vi ska åka, eftersom vi åker så pass sent.

men... skriver igen när jag ska sova... typ.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [vardag, designhjälp, tävlingar]

"Vad heter Kinas fattigaste man?"

2008-08-04 @ 02:03:23
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0