Shopping och sånt.

Tjenare.
dagen har varit... rätt så produktiv... eller vad man nu kan kalla det.
vaknade i rimlig tid, och åt som vanligt frukost i sängen, framför tv:n. :P
sen åkte jag, mamma och lillasyster till farsta... igen. höhö.
köpte 2 nagellack, ett lila och ett rött, på HM. Och så var det dunderrea på gina tricot, så där köpte jag en sån där slimmad klänning, i blått, för 50:- och ett par leggings för 30:-. :D billigt billigt. 
sen fick jag asont i magen och nedre ryggpartiet och blev lite krampig (guess why...). 
vi åt på McDonalds och gick runt lite mer, och sen åkte vi hem igen. 


Klänningen och leggingsen. :)


De har dragkedjor nere vid benen. :)


Nagellacken

Sen gick jag ner och handlade "mat" till resan imorn.
målade naglarna... lila är de nu.
och har chillat sen dess... fixat och trixat lite grejer inför resan... gosat med min bo. ska bli jobbigt att behöva vara borta från honom en vecka till nu när han verkat så glad över att jag är hemma... men han klarar sig nog. alla andra är ju hemma med honom. :)

nu är jag nästan klarpackad... förutom såna saker som man lägger ner i sista sekunden. 

öhm... vet inte vad jag ska göra nu... eller juste... måste duscha som fan. 
sen får vi se... är ju inte så mycket tid kvar på dagen precis... men... :P

skriver mer senare. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0