Sova i tid idag...

Tja.
Min dag har varit rätt chill, och just nu ligger jag i min säng och kollar på Sex and the City.
Efter det ska jag dock sova.
Annars blir det försent, och så försover jag mig imorn igen.

Det blir spännande att se om jag håller mig borta från knäppa drömmar inatt...

igårnatt kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad jag drömde, förutom en sak. Jag drömde att jag lämnat typ massa godis i mitt rum, och att jag hittade Bobo stå och äta det, och då blev jag asrädd för att jag inte kunde komma ihåg om det var choklad i det eller inte (hundar kan inte äta choklad, ör er som inte vet...), så jag gick och grät till mamma. sen vaknade jag. :P

nej... skriver mer imorn. 
kraam på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0