Tzova?

Humm...
den här kvällen har jag kollat på "en prinsessas dagbok 2".  gullig film. :) några små skratt här och var...
sedan har jag, under kvällens gång, målat naglarna... fixat lite bara, lagt på ett vitt, lite mer åt det silvriga hållet, nagellack på den yttersta delen av nageln, lite som fransk manikyr, fast annan färg...
Och så har jag provat lite kläder...
Just nu är det spindelmannen på tv, snart slut, och kissen ligger här brevid mig och sover.
kanske jag borde göra detsamma? sova.
humm... tröttheten börjar kännas av sakta men säkert... och jag måste upp rätt tidigt imorn om jag ska hinna gå ut med hunden och göra mig i ordning innan skolan, vilket jag ska.

så jag säger gonatt här.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0