And I'm done with the julshopping!

Wiie, helt klar med alla klappar nu ju!
Enda jag behöver köpa är typ lite godis och stuff, men sen är jag klar. :)
Asnajs.
Dock är mina pengar borta nu. :P
Fattig once again. Men jag har klarat mig utan pengar tidigare så det borde inte vara ett så stort problem nu.

Vi var inne i san i lite mindre än 3 timmar, väldigt effektivt ändå med tanke på hur många ställen vi var på... Och när vi åkte hem sen var vi båda helt slutkörda. Haha.
Stannade hos syrran ett tag och hjälpte henne slå in sina paket, och jag slog in ett som jag köpte. Åt lussebullar och pepparkakor och drack lite kaffe (med massa mjölk i...) och sen var jag tvungen att gå hem.

Har varit en chill-kväll. Har suttit i sängen och myst framför tv:n ensam, och ätit godis.
Nu mår jag dock inte så bra, vet inte varför, men jag borde iaf sova.
Blir ingen sovmorgon imorn som det brukar bli på lördagar, måste ut med hunden.
Men ja...

Gonatt då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0