BLÄÄÄÄÄ!

Ja.
Väldigt sant.
Jag hatar matte B, om det är något jag verkligen hatar är det just det.
Varför? Vrför ska det vara så jävla invecklat och komplicerat så man inte fattar ett skit, och varför ska vi ens plugga matte B? vad kommer jag ha för användning av pythagoras sats eller nåt annat i livet efter matte B-kursen? INGET!
Ändå känner jag väldigt stor press på mig att få VG, nu när jag vet att jag KAN få VG. Jag vill helt enkelt inte ha G i nåt ämne.
Bortskämd känner jag mig på nåt sätt, men ändå. Det får vara så.
Jag bajsar på Matte B i alla fall, men nu har jag lyckats få lite sömn och lite chill samt massa varm choklad, och jag är pigg. så jag har tid att lida med matten ett långt tag till.
Wiie. (gissa om jag var sarkastisk...)

Nej. nu måste jag återgå till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0