Certainly, a very Merry Christmas!

Åh, idag har varit underbar.
Det känns som om den här långa dagen har varit två dagar, när man tänker tillbaka på var man gjorde imorse, men det är ju en dag... Julafton. Och den bästa på länge tror jag nog.
Vet inte varför, men det blev totalt lyckat alltihop. Allting gick bara underbart bra.

Fick sova ut imorse, och vaknade väl vid 11. Då åkte jag med lillebror för att köpa hans sista julklapp, och sen åkte vi hem och åt julmat. Efter den goda maten följde Kalle Anka, och strax på det var det julklappsutdelning. Vi kör inte med jultomte längre, alla ger sina egna klappar. :)
Extremt mycket paket, även om vi hade bestämt att det skulle vara färre klappar i år (vi var inte så bra på det där...), och alla hade lyckats pricka precis rätt på vad alla skulle ha. hihi.
Och jag blev EXTREMT chockad när jag först får massa fina saker, skönhetssaker mest, sedan en extern hårddisk på 500 gb, och SEN, när jag trodde det inte fanns så mycket mer, fick jag även det där kamerastativet jag önskat mig. GALET GLAD blev jag! ni skulle ha sett mig så, man kunde nog se chocken och glädjen i mina ögon. hihi.
Dessutom fick jag min favvofilm, The Butterfly Effect (både directors cut och theatrical version), en ny plånbok och en liten minikalender.
Gaoshes.
Sen efter klapputdelningen spelade vi spel och bara snackade, hade mysigt. :)

Och nu, för kanske nån halvtimme sen, har min julafton slutat. jag och min två småsyskon avslutade kvällen med ett fletal avsnitt av scrubs. :) mysigt. 

Snart kommer bilder, håller på att ladda upp dem just nu. 
Men som alltid när jag får någonting nytt som har med fotografi att göra, blir det en hel del foton, älskar att experimentera! :D

Så stay tuned. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0