Extremt seg

Nej usch, nu blev jag väääldigt trött.
Måste sova nu tror jag.
Eller, ska fixa i ordning mig för natten och läsa lite först, sen sova...
Kom på en sak (eller rättare sagt kollade upp en sak som jag helt glömt). Vi måste ha valt en författare och ett eller flera verk att jobba med till engelskalektionen imorn.
Gissa om jag har gjort det?
Icke.
Har ju inte haft en tanke på det med alla andra jävla deadlines överallt.
Men ja.
Vet inte, kommer inte hinna fixa det nu, eftersom jag är så jävla trött, och vet inte riktigt om jag hinner imorn heller... öh.
Får väl se hur det går med det.

Nu ska jag i alla fall sova snart.
Så god natt på er! <3



Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0