Fredad blir pefra.

Eftersom jag och min större strumpvän (storasyster) kan vara extremt duktiga på att stava på msn, så formades uttrycket "Fredad blir pefra", ett uttryck som jag älskar lika mycket som julen. Ja, eller, nej, nästan... fast inte alls.
Haha. Nej men, Det är lite kul sådär...

Sist jag skrev skulle jag läsa och somna var det va?
Jag gjorde detta. Läste, lyssnade på musik, och somnade.
Vaknade av irriterande sms lite då och då, men somnade lätt om igen, och drömde fina drömmar. :)
Sen vaknade jag på riktigt, och gick upp och åt GOD pizza som mamma gjort.
Hon blir bara bättre och bättre på det där, den var gudomlig!
Och att jag kunde äta tyder också på att mitt illamående är borta. :)
Mår bara illa på morgonen och dagen, men sen går det över. Hoppas det försvinner helt snart.
Så har jag varit ute med hunden också, lite mysigt även om vädret suuuger. hade kissen på magen, inuti jackan, och bobo och lillasyster med mig (bobo är ju en given medföljare iofs, men...).

Ikväll ska jag faktiskt kolla på Idol-finalen.
Har typ inte kollat på några avsnitt av idol den här säsongen, eftersom vi kollar på film varje fredag, men finalen kan jag inte missa. :P

Chill-helg blir det. Igen. Men det är skönt. hihi.
Måste ju som sagt plugga lite också...
Men men.

Skriver mer senare. Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0