GOD JUL!

Tekniskt sett är det ju faktiskt julafton nu, då klockan är 00.47...
Så jag FÅR säga god jul. :D
Jag utnyttjar alltid sånt där till fullo... om jag är vaken när det blir julafton säger jag god ju l innan jag går och lägger mig, sedan när jag vaknar säger jag det en hel del gånger under själva dagen, och så stannar jag uppe så jag kan säga det senast möjligt den kvällen. Oftast.
Vet inte varför, men det känns som man tar vara på dagen mer då på nåt sätt... :P
Så, GOD JUL på er, även om ni inte läser så hoppas jag att ni känner er älskade. eller nåt sånt. :D hihi.



Min morgondag kommer vara fylld av massa god mat följt av Kalle Anka och julgodis, och sedan massor av presenter att både ge och få. Det kommer bli underbart. Jag älskar julen.
Firar med de allra närmaste, familjen. inte nån stor släkt vi firar med här inte. :P men jag tycker ändå det är skönast då, för jag känner mig mest bekväm med bara min familj. :)
Mysigt kommer det bli i alla fall.
Hur ska ni fira jul?

Nej, nu ska jag nog ta och öppna en present jag fick av A's mamma. Känns inte som man kan öppna den presenten tillsammans med alla från familjen, och det ÄR ju julafton nu. :)
Skriver nog lite mer senare, innan jag ska sova...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0