Good morning!

Yeahello folks!
Skulle vilja ha legat och sovit just nu, men jag var ju tvungen att gå ut med min vovvs, så det gör jag inte.
Vaknade istället vid 10, gick upp, gjorde mig i ordning och gick ut med hunden och katten. :)
Nu ska jag nog läsa lite twiligt ett tag tror jag... Har ju tid för det för en gångs skull (eller i alla fall kan jag låtsas att jag har det ett tag...) så jag ska nog göra det.
Sen vet jag inte. Chill ska det nog bli, här hemma.
Trodde ju att jag skulle få vara ensam ikväll, men jag tänkte helt fel, för de sa typ åka iväg nu på dagen, och antagligen inte vara borta alltför länge, så då kommer ju mamma vara hemma flera timmar när de är borta. 
Inte för att jag inte tycker om att ha dem hemma, men att vara helt själv ett tag skulle kännas skönt. Så kan jag typ sitta och sjunga ashögt utan att nån bryr sig, typ. :P
Men men... 
Vi får väl se. 

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0