I don't wanna close my eyes, I don't wanna fall asleep...

Yeahello!
Jag, inte sova, nej.
Jag har kommit på varför jag tycker det känns så extremt hemskt att somna nu efter drömmen igår.
Den var ju inte speciellt mycket läskigare än andra mardömmar jag haft, men den saken som var värst var att när jag vaknade utspelade den sig precis här i mitt hem. Och det gör att det känns extremt mycket mer verkligt och hemskt än om det varit någon annanstans, hur konstig och irrationell drömmen än var.
Samma sak var det när jag drömde det där med spindlarna, att jag låg i sängen och spindlar kröp på mig, så gömde jag mig under täcket, och vaknade under täcket. Då vågade jag ju knappt titta ut från under täcket ens...
Nej usch.
Men tillslut måste jag ju sova.
Ska ju som vanligt ut med hunden imorn på morgonen, så borde sova lite i alla fall.

Äsch. Ska bara gå och göra mig i ordning, läsa new moon och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0