I managed to catch a frog and shot it a little. Cute.

Haha, har suttit här i säkert 2 timmar eller mer och bara skrattat åt min egen blogg, då översatt till engelska. :P
klicka nedanstående länk om ni vill uppleva roligheterna själva...
http://translate.google.se/translate?hl=sv&ie=UTF-8&u=lanilillstrumpa.blogg.se&sl=sv&tl=en&history_state0=

Några speciella utdrag ur inlägg:

"I am not sure if you will like the assassination" (egentligen ungefär "jag är inte säker på att ni kommer gilla den asså")

"And now i have to fuck to sleep" (eg. ung. "Och nu måste jag fan sova")

"Hi hope! Or not so much hope really. Is the really run-down" (eg. ung. "Hej hopp! eller, inte så mycket hopp faktiskt. är helt slutkörd.")

"I managed to catch a frog and shot it a little, cute." (eg. ung. "Lyckades fånga en groda och fotade den lite. söt.")

"I think there is something special about those roses outside the gate ...  It continues to grow new once the old die, and I continue to shoot them all." (eg. ung. "Jag tror det är något speciellt med rosorna här utanför. det fortsätter att växa nya så fort de gamla dör, och jag fortsätter att fota dem alla.")

Jag tycker i alla fall det är askul.
Så det har jag sysselsatt mig med här ett tag, egentligen borde jag sova, eller kanske läsa de 10 sista sidorna av twilight. Men naej.

Idag har större strumpa varit här och chillat med oss, och vi har gjort knäck. :)
Sen har jag dessutom slagit in min sista julklapp, och redigerat 2 av typ 135 bilder från cykelresan (vilket inte ens är ALLA bilder från resan...) för projektarbetet dårå...
Och kollat på scrubs.

Men nu ska jag nog sluta läsa min blogg på aningen konstig engelska och istället läsa klart twilight och sen sova.
Tyvärr får jag liksom ingen sovmorgon på lov eftersom jag måste ut med hunden varje morgon.
Men men...

Sova nu. Nattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0