Idol-finalen...

Tja.
Just nu sitter jag och väntar på att idol-finalen ska börja igen.
Är rätt roligt att titta på. :)
Jag vet inte vem jag vill ska vinna... Kevin är ju extremt söt och talangfull, har världens energi, men jag tycker nog mer om Alice. Jag ville från början (då jag började kolla på idol) att Anna och Alice skulle vara i final... men så blev det ju inte precis.
Äsch, jag bryr mig inte speciellt mycket ändå, för när jag hör vinnarlåten varje år vet ändå att jag inte kommer lkyssna på den musiken. 
Varför måste alltid vinnarlåten vara EXTREMT smörig och mesig? den handlar ALLTID om kärlek, sån där "jag ska älska dig föralltid, och aldrig lämna dig"-kärlek. Det blir rätt uttjatat efter ett tag, om det är i samma genre hela tiden också. 
Aja. 
Kul att titta på är det i alla fall. :)

Börjar igen om 5 min, tills dess ska jag sitta här vid datorn och checka lite grejor. (det jag skulle vilja kolla är vad jag fick för resultat på Mattenationella, men min lärare svarar ju aldrig på mitt mail!)

Skriver mer senare i alla fall. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0