Juklappsshopping hela dagen...

Heej... Jag är trööött...
idag är det då Måndag. Ett faktum som känns väldigt avlägset just nu.
Var trött redan när jag vaknade, mådde inte bra alls. det stack i tinningarna, magen och revbenen...
Men jag åkte till skolan, och gjorde det jag skulle. väldigt sakta men säkert.
Blev klar med mina assemblage innan lektionen var slut, A också, så vi åkte hem till henne och åt lite lunch (eller mer som en andra frukost, men ändå...), sen åkte vi in till stan.
Jag gick med henne ett tag och sen fortsatte jag själv och hittade massor av klappar! :) Så rooligt att shoppa julklappar tycker jag.
Sen åkte jag och hämtade lillebror och så hem igen. chillade ett tag med lite mat, och sen skulle mamma till farsta, så jag fäljde med, och vi shoppade ännu fler julklappar, samt presenter till min likllasyster som fyller år den 9de. Hittade massa fina saker till alla utom min styvpappa...
Efter vår långa shoppingrunda hade jag kramp i nedre delen av ryggen, och det kändes som jag skulle dö. Så vi åkte hem. Gick ut med hunden och hem igen, och slog in nästan alla paket, och nu har jag suttit och chillat framför min kära tv ett tag.
Är EXTREMT trött, så ska sova typ NU.
Tidigt, najs.
Kommer inte kunna läsa nåt nu, mina ögonlock faller ner rätt ofta.

Skriver mer imorn. GONATT!  <3



Det var meningen att det där inlägget skulle publicerats igår kväll... men nu märkte jag att det inte hade gjort det... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0