Juldagen

Hello!
Vaknade vääldigt sent imorse, höhö, eller, ja, rättare sagt "idag". :P
Låg liksom i sängen och trodde klockan var typ 10, 11, och tänkte att jag nog borde sova lite mer när jag väl kunde (då jag gick och la mig vid 4 igår natt). Men jag ville inte ligga i sängen längre, så jag gick upp, och då visade sig klockan vara kvart i 2... hoho.
Jag sov rätt länge alltså. Läänge sen jag gjorde det.

Strax efter jag vaknat åt vi julmat till lunch, och så gick jag, lillasyster och vovven med min kamera och mitt stativ till min bästa utsiktsplats för att fota lite. :)
Hade nämligen hört av styvpappa att det varit coola sprickor i isen idag, så jag var ju tvungen att fota det. ;)

Kom in för typ en timme sen, och just nu siter jasg framför tv:n och myser.

Här kommer några bilder på sprickorna och så:













Fiint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0