Lördagen

Yoes.
Idag har varit en rätt... öh, lugn dag. antar jag.
Åkte till farsta med lillasyrran, hon köpte lite grejor, jag är fortfarande pank.
Åkte hem igen, åt glass, chillade, kollade tv, kollade dator, chillade lite meer...
Trött på att bara chilla hela tiden tror jag.
Jag vill göra någonting!
Jag vill att det ska vara julafton, och sen vill jag ha planer inför nyårsafton, så vill jag göra något riktigt kul på nyårsafton! Så det så! Då kommer jag ju ha pengar också, så då KAN jag till och med göra någonting, vilket i princip betyder att jag MÅSTE göra någonting.
Förhoppningsvis kommer jag på nåt kul...

Men nu vill jag bara att det blir julafton, så jag kan ge och få presenter, njuta av julstämningen och bara ha det mysigt med min familj. :)


Skissade mer på mönstret till den där tatueringen (inte till mig då) idag. :)
Detta är bara en del av hela...

Nu borde jag nog sova snart, eftersom jag måste ut med hunden imorn bitti.
Ooh, måste ju läsa också, glömde (orkade inte efter att ha suttit och ritat i 4 timmar) göra det igår, så nu måste jag ju ta igen... Är ju snart klart ju! :D
Dock kommer jag nog somna rätt snabbt då jag är väääldigt sömnig just nu.

Så, god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0