Måndag

Hej.
Idag var skolan rätt chill, slutade en timme tidigare från bild och formlektionen med redovisning av våra assemblage, och så hade vi ju 2 timmars håltimme innan religionen. Jag kollade på lite film i mp3:n, sen låg jag, A och J i soffan och sov lite halvt. skönt. :)
Religionen var rätt tråkig... förutom när jag frågade läraren (som är samma som vi har i svenska) när vi skulle ha betygsamtal. Då berättade han att jag i alla fall inte behövde vara orolig, och att jag efter att ha hållit talet hade ett klart MVG! Wiiie!
Och så mailade jag matteläraren också, och frågade om jag skulle få VG i betyg om jag fick VG på nationella, och han svarade att om jag får VG på nationella får jag definitivt VG i betyg.
Jag är glad för det, men på ett sätt hade jag hoppats att det inte fanns nån chans längre, för då hade jag inte behövt kämpa. Nu måste jag plugga som fan, eftersom jag KAN få VG i betyg, och jag vill.
Aja, jobbigt. Men bra. Jag får kämpa helt enkelt.

Efter skolan åkte jag och J till stan och kollade runt lite, pratade, och jag köpte presenter till min lillasyster som fyller år imorn. :)
Sen åkte jag hem, och nu måste jag plugga snart. efter jag varit ute med hunden.
Byye. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0