Måndag

Hey hope! :D
Idag är det måndag, ny vecka...
I övermorgon är det julafton. Galet.
Tiden går så snabbt, bara flyger iväg.

Idag har jag för det mesta suttit och redigerat bilder till projektarbetet... Har typ 100 stycken jag ska redigera, sen kanske jag blir tvungen att välja bort några av dem sen också, det kanske blir lite mycket annars...
Har lyckats redigera typ 10 bilder idag i alla fall. tog ett par timmar.
Man blir trött på det efter ett tag, men när jag kollar på skillnaden, även om den är liten, så blir jag nöjd med mig själv. Det kanske är svårt för många att förstå, men små detaljer gör väldigt mycket för helhetsintrycket av en bild, och därför känns det mycket bättre när jag fixat de små sakerna. :)
Imorgon ska jag se till att redigera fler bilder. 
Har ju massa annat att göra också, förutom att fira jul och nyår, det här lovet... massa skolarbete som  ska bli klart lite efter jul, och då är det nog rätt bra att göra det när jag väl har tid. 

Snart ska jag ut med hunden. Skriver mer senare.


Vovve var fin i skogen igår. :)

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0