Min huvud gör aj.

Sant, så sant det som står i rubriken. Skulle inte kunna beskrivas på nåt bättre sätt. :P
Men ja, mitt huvud gör ont... jag har ont i mitt huvud.
Jag borde kanske gå och sova? Fast inte samtidigt... inte smart att gå i sömnen, kan orsaka många problem.
Haha, nej men, har inte så mycket vettigare saker att göra just nu, så jag återgår väl till mitt läsade av Twilight, och sen somnar jag så småningom.

Imorn är det vernissage! :D Wiie... vet inte varför jag ser fram emot det så mycket, men det ska bli kul.
Ska väl fixa med hela utställningen på lektionen på morgonen, sen ar vi religion, och sen en håltimme innan vernissagen börjar, då min familj ska komma och kolla på min och alla andra konst och designares konst. :) trevligt trevligt.

Men nu blir det hejdå till internet och hej till Adobe reader dokument... Haha. 

Good night! TWILIGHT! 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0