Min julafton i bilder

Som sagt var foton på väg...
Här kommer de, min julafton i bilder (utan vissa personer som helst inte vill visas i min blogg. :P)


Min outfit för dagen. :)



Julmaaat! <3


Stämningen var på topp! Här är jag med mina fina julnaglar, och en syster i bakgrunden...


Julklappar delades ut, och under granen blev det bara tommare..


Alla fick klappar, även Bo, som alltid var tvungen att gå runt några varv för att alla skulle kunna se at han fått nåt, innan han öppnade paketet (vilket han har blivit grymt duktig på, behöver ingen hjälp alls! :D)


Och detta är alla mina julklappar, nästan... stativet håller upp kameran just då. :P Det blåa är en hylla med massa smarta funktioner som min lellebror gjorde till mig i träslöjden. :)


Efter klapparna tog vi oss en eller två julmackor innan vi fortsatte med trevligheterna.


Sedan gick folk och la sig, och jag testade mitt stativ lite grann. En väldigt rolig sak med att ha stativ är att man kan fota sig själv när man gör roliga saker... som att använda längsta möjliga slutartid och låtsas dö... :P


Och nu ligger jag här i sängen och tänker på hur bra dagen varit. Snart ska jag nog sova, men först måste jag nyttja tiden som fortfarande kan räknas som julafton (enligt mig) :P

Hoppas er jul var lika bra som min!
GOD JUL än en gång,
Och GOD NATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0