Mors.

Hello!
Andra advent idag ju. :)
Trevligt trevligt.
Hittills har jag bara städat mitt rum, typ hela morgonen (den tiden då jag inte sovit alltså). Så nu är det fint och rent härinne.
Resten av dagen har jag inte riktigt planerat vad jag ska göra... Äh, vi får väl se. :P
Borde nog egentligen typ... plugga.
Juste fan, det är ju nationella i matte på tisdag. Föök.
Så alltså är det mest logiska jag kan göra att sätta mig ner och plugga matte. Dock är jag absolut inte sugen på det just nu. BAJS. Orkar inte. Vill ha VG i matte, men jag pallar verkligen inte kämpa just nu. Men jag måste. enligt mig själv i alla fall... 

Aja. vi får se om jag pluggar matte eller inte. 
skriver mer senare <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0