Myspace-overload!

Haha.
Har typ inte fått några mail på hela dagen, vilket har varit ganska konstigt eftersom min inkorg oftast fylls på rätt snabbt.
Men som sagt, typ inga mail på hela dagen, så gick jag och duschade i typ en halvtimme alldeles nyligen, och då såg min inkorg ut såhär när jag kom tillbaka:



Haha, myspace attackerade mig totalt.
Men det var rätt najs ändå, för de flesta var band som jag inte hört förut, och en del var bra. :)
Jag gillar att musiken hittar mig på myspace, jag behöver inte ens leta...
Fattar dock inte riktigt HUR den hittar mig, men det gör den.
Nån som har någon rimlig förklaring? Haha, jag kanske bara är korkad, men jag förstår inte... :P

Juste, Kevin vann ju Idol.
Han blev så glad, hur kan man inte själv bli glad då liksom? Jag bara satt där och log.
Lite kul att han precis för ett år sen kom till Sverige för första gången, och kunde typ ingen svenska alls, och att han nu, ett år senare, har vunnit svenska idol och pratar väldigt mycket bättre svenska...
Framgångshistoria om något. :)

Nu ska jag checka lite fler grejer på datorn, hänga lite på myspace, och sen läsa och somna. Igen. Haha.
Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0