Not alone no more.

Nee, nu är jag inte ensam här hemma längre.
Resterande familj har kommit hem från sin lilla resa... och allt är som vanligt.
Det är ju trevligt. :)
Men jag uppskattar alltid några få dagar ensam. Omväxling förnöjer. :P höhö. it's true.

klockan börjar bli mycket... man märker att jag kommer in i gamla vanor igen nu när jag inte har skola... inte bra.
Men jag får fixa det sen. ;) nu ska jag läsa new moon och somna.
Min säng är väldigt skön just nu. :P

Juste, redigerade några av bilderna jag tog idag, blev enligt mig, grymt snyggt... men tyvärr hann jag inte ladda upp några bilder här eftersom min syster kom hem och ville ha datorn. Jag har ju en egen... men vista suger, och photoshop funkar inte på min dator, så... men om jag får tag i den andra datorn nån gång imorn lägger jag upp bilderna.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0