Onsdag

Hello!
Idag har varit en busy day, sedan typ 1 nångång. :)
Åkte med min tunga jävla laptop till skolan, med lite förseningar på vägen, som tur var hade jag marginal just idag. :P
Blev typ jätteknäpp när jag gick ner i tunnelbanan, för de hade plockat bort alla bänkar på ena sidan, och målat resterande bänkar och allt i trä i nåt gråfärgat... och så stod det inga tider för när tunnelbanan skulle komma, och när den väl kom så stod det att den skulle gå till skärmarbrink, men sedan fortsatte den efter skärmarbrink i alla fall.
Aja, hann till skolan typ några minuter efter lektionen börjat iaf, och visade min film och mina bilder från resan. De tyckte filmen var rolig och bilderna fina. :) good feeback, kändes bra.
Sedan hade vi mentorstid, som var rolig som vanligt när min mentorsgrupp är själv. :D Min mentor är asnajs. haha.
vi gjorde en (egentligen drick-lek, men han får inte kalla det det i skolan...) lek med kort, där man skulle gissa vad nästa kort var i kortleken, och den som höll i leken sist förlorade. gissa vem? Just det, jag. Mitt straff var att ta med mig någonting bakat till nästa träff. det blir kladdkaka för hela slanten alltså. :P
Gick över tiden, som vanligt, men det spelade ingen roll.
Åkte hem och mötte syster på vägen, skulle hem och fixa kalas för min mindre syster som fyllde 13 år igår! GRATTIS!
Vi åt god mat, och sen en kaka/tårta som jag gjort.
(FAN, haha, kom nyss på att vi glömde sätta ljusen på tårtan... dåligt.)
Sen spelade vi "Med andra ord".
Sedan var kalaset tvunget att sluta för alla var rätt trötta och alla har skola och så imorn.. :P

Imorgon har jag lite av en sovmorgon, men väldigt lite. börjar typ 9.
Och slutar efter lunch. så NAJS!

På måndag är det vernissage av våra grejor! :D ska bli kul. jag ska ställa ut 2 verk, min äckliga målning och barbie-assemblaget. Hihi. Ville ha nåt som folk skulle reagera på.

Är lite tröttis. Borde gå och lägga mig i tid idag, faktiskt.
Aja, skriver mer senare/snart.
Bilder kanske också kommer, från firandet av lillsyrran. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0