Så var man hemma igen...

Stressig morgon idag.
Hade ställt klockan på 06.30 för att vara säker på att jag hann med allt jag skulle innan jag var tvungen att åka. 
Istället hör jag inte alls klockan, och vaknar istället 07.45 av att mamma väcker mig.  Då hade jag 10 minuter på mig att göra mig i ordning. Roligt. Väldigt roligt.
Jag hann i alla fall, och gick snabbt till tunnelbanan.
Kom till skolan några minuter för sent, men et gjorde ingenting.
Som ni borde veta hade vi nationellt prov i matte. 
Usch. 
Jag satt nog i lite mer än 3 timmar tror jag. 
Man vet ju aldrig hur det går på sånt där... Jag försökte räkna ihop ungefär hur mycket poäng jag skulle få, och då låg det nånstan mellan G och VG. Men jag har fortfarande ingen aning om det sätmmer eller inte. Man kan ju tro att man vet och sen har man helt fel... 

Aja. 
Imorn är det delredovisning av projektarbetet, så jag måste fixa för det och så. Ska ta med datorn. 
Men ja, jag skriver mer senare. 
Kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0