Side-tracked.

Hej.
Jag sover inte, nej...
Jag är fullt vaken.

Var aspigg vid typ 12-tiden, och tänkte då att det var ett bra tillfälle att passa på att börja skriva talet... vilket jag gjorde.
Men sen började jag snacka med A på msn, och när jag är alldeles för pigg brukar det ofta spåra ur när hon orkar prata med mig, så vi skrev länge och väl... Ja, tills hon skulle sova.
Sen kom jag på en jättebra idé. Istället för att skriva talet, som jag faktiskt måste skriva, kan jag skriva nånting helt annat, som jag inte alls behöver skriva.
Så jag började skriva en berättelse som jag fnurlat på ett långt tag nu, och skrev 4 sidor. sen tröttnade jag, och nu ska jag sova snart.
Är faktiskt rätt trött, och det är skola imorn...
Så 3 är ju en jättepassande tid att gå och lägga sig.
Eller?

Kanske borde lagt mig 3 timmar tidigare, men för sent att ändra på det nu.
Aja... Nu ska jag sova i alla fall.
Så skriver mer imorn. <3 kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0