Sjukt

Asså, bajs!
Jag vaknade imorse och var sjuk. som fan.
Mår inte alls bra, är typ förkyld, och har aj i mina bihålor... :(
Blööö. varför nu? det får se till att gå över snabbt, så jag kan hjälpa till och julhandla allt innan julafton, och INTE vara sjuk på julafton, det vägrar jag! det suger att vara sjuk på julafton.
Aja... nu är det så i alla fall. Ska göra mig lite currynudlar snart, har inte ätit nån lunch än då jag nyss kommit hem från min enda lektion för dagen, historia.

När jag har ätit och chillat ett tag måste jag skriva klart hemskrivingen i historia... Orkar inte just nu, nu skulle jag egentligen bara vilja ligga och halvsova framför tv:n hela dagen, men icke.
Vill inte heller riskera att inte hinna klart om jag börjar mycket senare (eftersom den ska in senast ikväll 23.59), så jag måste sätta igång relativt tidigt.

Men som sagt, nudlar nu! Gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0