Skita i allt. Typ till jul ungefär?

Usch, så mycket som känns så jobbigt just nu.
Mest skolarbeten och sånt skit, men lite annat också som jag går och grubblar över.
Orkar inte förklara vad, men så är det i alla fall.
Har inte känt mig såhär stressad på ett väldigt bra tag, om nånsin.
Allting bara kommer på samma gång, och jag förväntar mig att jag ska klara av allting också. Men det gör jag nog inte egentligen.
Jag gör nog det om jag verkligen kämpar, men man borde väl få en lugn stund nån gång?

Äsch. Det är så det är i alla fall. Jag är enormt stressad över allt, och bara längtar tills det blir jullov, så jag får lite lugn och ro. Vila ifrån skolan i alla fall, som är det allra jobbigaste just nu.

Gav upp om matte-pluggandet för kanske en timme sen. 4 timmar är ändå rätt bra jobbat tycker jag. Exakt lika mycket tid som vi kommer få på oss att göra provet imorn.
Nej, det ser jag inte fram emot. Med tanke på att jag inte har nån aning om vilka frågor som kommer på provet så har jag inte heller nån aning om hur det kommer gå, eftersom jag är bättre på vissa saker vi gått igenom än andra.

Nej, nu borde jag sova snart.
Somnar till Twilight som vanligt nuförtiden. :) det är mysigt.



God natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0