Söndag

hej hopp!
Det blev ingen matte för mig idag... ingen matte alls.
Uscha-buscha på mig, inte duktigt.
Nu känns det som jag inte orkar sikta på VG.
Grejen är ju den att jag inte ens vet om jag skulle få VG om jag fick VG på provet nu, så ja...
Äsch. Vet inte. Borde nog maila läraren om det... Ska göra det.

Idag har jag istället kollat på tv, suttit vid datorn, städat lite, ätit godis och varit på mediamarkt och letat julklappar.
Vilken mardröm, jag vill ha massa saker men jag vet att jag inte kan få allt, så nu måste jag bestämma mig...
Antingen en extern hårddisk (behöver verkligen) och lite små andra saker, eller ett guitar hero (roligt ju!) och lite små andra saker, eller ett kamerastativ (wiie!), ett par in-ear hörlurar (MÅSTE HA!) och lite små andra saker.
Kan inte alls bestämma mig. 
Först lutade det mest åt Guitar hero, men nu tänker jag att jag typ aldrig kommer ha tid att spela i alla fall, så vad ska jag med det till då? Och hårddisken behöver jag ju verkligen, VERKLIGEN. Men rätt tråkig julklapp... Och så stativet och hörlurarna. också saker som är riktigt bra att ha...
Vet ju inte om jag skulle kunna få flera av de här sakerna... men om jag fick guitar hero skulle jag nog inte få något mer av de dyrare grejerna. Det är nog ute ur bilden nu tror jag.
Så... Den externa hårddisken är det smartaste valet, för den är för dyr för att jag skulle kunna köpa den själv nån gång snart.

Gud, måste vara jättetråkigt att läsa det här.
Nu lägger jag ner.
Får tänka för mig själv istället. :P

Aja, borde gå och lägga mig i tid idag. får väl se hur det går. ;) haha. dålig jag är.
Ska läsa lite twilight innan sängen i alla fall.

Kram <3


första bilden jag fick upp när jag sökte på "söndag" på google bilder. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0