Soon to be julshopping...

Hello.
Sitter just nu hemma hos syrran och väntar på att vi ska åka in till stan för att köpa juklappar.
Har varit i skolan på min enda lektion för dagen, bild och form fördjupning.
Någon jävel hade förstört min grej, så jag var tvungen att limma ihop det igen, och sen sätta en lapp framför där det stod stort och väldigt tydligt "RÖR INTE!". Jag hatar de små skitungarna på Kulturama som går och är irriterande. Aja. Fixade det iaf.
Sen hade jag lite snack med läraren, fick MVG på bildanalysen jag gjort, och hon sa att jag var en fin tjej... hihi.
Sen åkte jag hit, och ja... nu måste vi sticka.
Så skriver mer när jag kommer hem.

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0