Staffan var en stalledräng!

Hej hopp i stugan!
Idag har vi haft mys i skolan... dagen skulle egentligen blivit lite längre, med föreläsning och lkuciatåg, men luciatåget ar 09.30, och inte 10.00 som det stod på schemat, så det missade jag helt, och föreläsaren ligger hemma och kräks. Så det ble bara knytis-fika.
Tyvärr mår jag dock fortfarande illa, så jag kunde inte få i mig så mycket gott även om jag gärna hade velat...
 Haha, det ar asgrymt, 2 killar i min klass lyckades fixa en liten snygg julgran till Konst och Designarna, så smyckade de den lite, och så gick i runt i släptåg och sjöng och skuttade för fulla muggar. :D
Det var asnajs. hihi.
Så fikades det lite mer, och sen åkte jag hem.

Nu tänkte jag ligga här i sängen och läsa lite Twilight, och sen förhoppningsvis somna in i en djup dvala och inte vakna förrän senare på eftermiddagen. :P

Skönt med helg.
Otroligt skönt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0