Tisdag.

Idag har jag spelat Super Mario Galaxy... Mycket. och så har jag redigerat en bild, och irriterat mig på (varit nära att döda) de jävla skitungarna nere i centrum som tycker att det är coolt att göra det osäkert för folk att ens gå där för att de MÅSTE smälla sina jävla smällare och raketer och bomber och vad fan det nu är PRECIS där folk går. GAAH! Jg har verkligen seriöst lust att gå dit och skrika åt dem och slå till dem. Jag vågade såklart inte lämna min vovve därute själv när man aldrig vet vad de får för sig... så vi var tvungna att turas om att stå en bit in i butiken med honom. 
Riktigt enormt korkade människor äcklar mig. 

Vi hyrde film i alla fall, "Penelope" (filmen om tjejen med gristrynet). Jag tyckte om den. Väldigt mysig film. :)
Sen kollade vi på "Mona Lisas leende" som gick på 3an, och sedan kollade vi några avsnitt scrubs innan det var sovadags för folket. Inte mig då... jag kommer nog vara uppe ett tag till. 

  

Imorgon är det nyårsafton. Jag har inte precis ansträngt mig för att hitta något speciellt att göra, så det blir firande med familjen i år. Jag kom att tänka på att det faktiskt nog är en bra idé eftersom det var länge sen jag firade nyår hemma, och dessutom kanske det här blir mitt sista nyår då jag bor kvar... Man vet aldrig. I alla fall kommer nog saker se väldigt annorlunda ut ett år från nu, vare sig jag fortfarande bor hemma eller inte. Så att fira med familjen nu känns trevligt. 
De har köpt massa kex och ostar och såna trevligheter... fejk-skumpa också. hihi. ;P med en alkoholhalt på 0,7. Det är grejer det. 

Men nu blir det, som ni borde veta, New Moon. :)
Gonatt <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0