Tisdag

Yooes.
Idag fick jag sova länge. :) rätt länge i alla fall.
Gick upp vid 09.40 ungefär, gjorde mig i ordning och gick ut med hunden, rensade bland mina kläder lite, och så åkte jag till skolan. Misslyckat värre.
När jag kom dit hade jag engelska, men eftersom vi bara var 4 pers av 30 så fanns det inte så mycket vi kunde göra, då tanken var att vi skulle ha arbetat med grupparbetet... Så vi fick sluta tidigare från den lektionen, och då pallade jag inte stanna i en timme helt själv för att se om vi ens hade nån fotolektion, så jag åkte hem, och när jag väl är hemma får jag ett sms där det står att vi skulle ha lektion som vanligt. Men då var det ju redan för sent för mig att åka tillbaka. :/
Aja... Irriterande, men ändå. Och juste, fick bara G+ på en uppgift i engelskan... sug. Men jag tror jag visste att det inte gått så bra på just den uppgiften.

När jag kom hem gjorde jag i alla fall nytta, jag och mamma fixade typ som en garderob till mig. haha, svårt att förklara, men vi lyckdes uppfinna en egen sak som funkar riktigt bra faktiskt. :)

Just nu sitter jag och kollar lite halvt på Titanic. Har ju redan sett den typ 50 000 gånger. :P

Ååh, hittade en utbildning jag vill gå efter gymnasiet, men jag har ingen aning om hur jag ska komma in, för det verkar assvårt... Måste typ ha 18.0 i gymnasiebetyg och 1.0 på högskoleprovet. :/ (det var det minsta nån hade som kom in där förra året iaf). Så ja... Men det skulle vara perfekt ju! Det är Journalistik och multimedia, vilket passar perfekt eftersom jag vill både fota och skriva, plus att om man klarat den utbildningen blir det betydligt lättare att få jobb inom området än om man t.ex bara gått Journalistik...
BLÖ.
Jaja... Får leta vidare. Men jag siktar just nu på den utbildningen.

Vet inte om jag ska kolla klart på hela titanic, tror det är mer givande att läsa twilight istället, när jag väl gjort allt annat jag vill på datorn, vilket jag nog typ har... :P haha.
Men ja. Läsa snart, sova sen. Otroligt mysigt att somna till twilight. :)

 Gudd najt! <3


Och ehm... rock on! :D höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0