Torsdag

Hello.
Ja, torsdag. Imorn är det fredag igen. :) NAJS.
Idag var iriterande. i alla fall morgonen.
Vaknade senare än jag skulle, och var tvungen att stressa som fan för att hinna i tid till skolan... kom dock 10 minuter försent, men när jag kommer till skolan sitter de 2 eleverna som är där utanför klassrummet.
Då hade inte läraren kommit än, så vi väntade... och väntade...
Men han kom inte. så vi gick och la oss i en soffa uppe på 7an istället. läraren kom inte förrän lektionen var slut, och då kom han inte ens med en förklaring till oss, även om han såg att vi satt i soffan. Han bara log lite och gick därifrån. AS!
Så jag har alltså stressat som in i helvete helt i onödan. sånt gör mig irriterad som FAN.

Aja... hade historia, och sen nutida konst, då vi åkte på studiebesök på ett litet galleri.
Sen var det då talet som gällde, och på grund av att hon som ägde galleriet kom försent så drog det ut på tidan, och jag hann inte äta nån lunch... Inte bra.
Men iaf. höll mitt tal, och tror att det gick bra...
Han sa att det gick bra, men man vet aldrig. Han sa ju att det gick bra för alla.

Nu sitter jag och kollar på tv, och sen... sen ska jag... göra bild och formläxan, "sladd".
Skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0