Torsdag

Tjenna!
Dagen har varit trött. haha.
Somnade när jag kommit hem från skolan och legat och kollat på tv ett tag, sov några timmar. Sen var jag tvungen att gå ut med min ovve. :)
Trött som fan var jag, men ja. Mådde bättre i alla fall.
Åt mat när jag kom hem igen.
Nu mår jag inte illa längre. Har suttit och kollat på tv ett tag, och fixat fler små lådor för min lillebror att öppna för varje dag, och hitta nåt roligt i. :D
Just nu sitter jag vid datorn (obviously), samtidigt som jag kollar på en film på 6an. "Röd drake". En av hannibal-filmerna... Har inte sett nån av dem innan, men ja. Trodde dock att den skulle vara mycket hemskare än den är... Har nog sett scener från den när jag var yngre (den har väl gått på tv typ 50 000 ggr) och blivit rädd. :P

Men ja. 
Så jag ska väl kolla klar på den, och sen läsa, och sen sova. 

Imorn är det myspys i skolan. Lite luciafirande. Vi får se på luciatåg på morgonen, sen ska vi ha knytkalas med massa julfika, och sen ska vi typ till DN och göra nåt... 
Trevligt ska det bli i alla fall, och jag ska ta med mig en burk pepparkakor (köpta, i sista sekunden till och med, ambitiöst värre...). Andra ska ta med sig diverse bakverk och annat smarrigt. :)

Sen är det ju helg igen. 
Såå skönt. 
Men jag tror jag borde börja på hemskrivningen i Historia i helgen. Är fortfarande pank ändå, så jag kan inte gå ut eller nåt sånt...
Jag säger gonatt nu, orkar inte skriva ett till inlägg sen. :P
GOD NATT! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0