Vernissagen

Yeahello folks!
Idag hade vi vernissage. :)
Spenderade hela dagen med att hänga utställningen, tog typ 4 och en halv timme och jag jobbade non-stop. satte mig inte ner en enda gång på de 4 timmarna. Haha. Hade världens koll på vart allt fanns efter ett tag. men vi lyckades bra med det iaf. :D
Folket kom vid 17.00, och det började med diplomutdelning (varje år får ett fåtal utvalda elever från varje klass diplom för saker de gjort speciellt bra), och jag fick ett! :D hihi. hade precis snackat innan om det och sagt att jag aldrig fått nåt och att det nog inte skulle hända den här gången heller. så får jag ett. :P äntligen ser folk att man gör saker på rätt sätt! höhö. nej men, jag fick diplom för att jag var bra på att komma i tid till lektioner, hålla deadlines och så. hihi. lite kul sådär. 
så gick folk runt och kollade på alla verk, trevligt trevligt. 

fotade lite innan vernissagen började:

   

inte så bra bilder, för jag stressfotade mest... men ja. :P
de två sista bilderna är de saker jag ställde ut.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0