Work in progress

Asirriterande, men ändå smått underhållande...
För typ jättemånga timmar sen, närmare 3 tror jag, började jag rita på ett mönster som jag gör ibland. extremt avancerat, och jag brukar oftast bara låta det sträcka sig över någram få centimeter på pappret (på grund av dess komplicerade form), men bestämde mig nu (VARFÖR?!) för att fylla ett helt papper med det.
Ett korkat beslut då jag fortfarande sitter, har ritat på det i 3 timmar som sagt, och ritar... Och jag är inte alls klar, med tanke på hur lång tid det har tagit att göra det jag gjort hittills.
Men grejen är, att även om jag nu känner mig astrött och skulle vilja sova mer än något annat, känner jag en stor press att rita klart mönstret, för jag vet att det kommer se grymt coolt ut när det är klart, och då planerar jag nog att göra något med det (har man jobbat på ett mönster i flera timma slänger man fan inte bara pappret sen....), och jag vet även att om jag slutar rita nu och tänker "kjag fortsätter en annan gång" så kommer jag aldrig göra det i alla fall och då har jag alltså nu slösat 3 timmar av mitt liv till att sitta och rita ett mönster som aldrig blev färdigt och som bara kommer ligga och skräpa.
Så jag måste alltså, mer eller mindre, spendera en dryg timme till för att göra klart det.
 Ni får se senare hur det ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0