Yeah, I'm done!

wiiihooo! Äntligen klar med hemskrivningen!
Skrev klart den helt och hållet och skickade in den för en halvtimme sen...
leeskigt.
Men jag lät min styvpappa läsa den, och han tyckte den var bra. :) Så förhoppningsvis är den det...
Jaha. nu ska jag... Inte plugga! Yeah!
Ska väl checka lite dator, lite tv, sen läsa twilight och sen sova. myys.
har näästan läst klart twilight nu, tror jag har 50 sidor kvar eller nåt sånt.
Eftersom jag redan sett filmen innan jag läste boken vet jag ungefär vad som kommer hända, så det ska bli kul att läsa ut den här och börja på en som jag inte vet vad den handlar om...

Skriver mer innan jag ska sova. Kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0