antalet ökar...

ja, jag vet. jag skrev aslldeles precis nyss att jg skulle gå och lägga mig. men jag ska faktiskt... snart. :P haha.

jaa... mitt LILLA antal besökare ökar. det får en att vilj skriva mer, för ju mer jag skriver, desto fler är det som läser. och, ja, även om jag inte EGENTLIGEN bryr mig så mkt om hur många det är som läser så är det ju kul att fler verkligen gör det... man blir liksom lite peppad... haha.... så jag får väl börja skriva mer och oftare helt enkelt. :)

okej... nu ska jag inte säga en gång till att jag verkligen SKA gå och läga mig, för det kan hända att jag inte håller det, men... ja. jag är tyst. haha... 

nä, nu fan... gonatt. igen, och igen, och igen... :P

jag är knasig när jag är trött, och det bevisar alltså nu att eftersom jag är knasig måste jag vara lite trött iaf, så jag borde alltså sova, logiskt sätt. men ändå lockar tanken mig inte så fruktansvärt. det lockar mer när man väl ligger i sängen och måste gå upp på morgonen. då önskar man allt att man hade gått och lgt sig lite tidigare så man hade kunnat få sova liiite längre. men icke... 

tror fan ja ska kolla tjuvtittat och tjuvlyssnat innan jag går och lägger mig också... alltså kanske jag skriver mer om en liten stund, vilket jag inte borde. men vem bryr sig egentligen? :P

aja... hörs snart, eller inte, i såna fall imorn bitti antagligen, om jag hinner... :) 

kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0