Blod, blod och så lite mera blod...

gaaah! jag bara blöder näsblod hela tiden. okej, sen imorse har det faktiskt inte varit nåt på hela dagen, och det har varit sköööönt! men nu fick jag det igen för ett tag sen. så fort jag försöker snyta mig så kommer det. usch. jag vill inte vara sjuk längre! och febern stiger bara. den var mycket lägre imorse, men sist jag tempade mig låg den på 38,7 grader... vet inte vad den ligger på nu.

men även om det inte verkar som det så känns det faktiskt som om jag håller på att bli friskare...

aja. ska gå och lägga mig nu. så jag tänkte säga gonatt. :)

hoppas någon känner sig bättre av att läsa att jag mår dåligt... haha. :P

men iaf... sorry än en gång att jag skriver så tråkiga inlägg. klaga om ni känner för det, så börjar jag inte skriva förrän jag är frisk igen... :)

gonatt då, sov gott!

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0