change of plans...

jag skrev ju innan att jag antagligen inte skulle ut och cykla på grund av regnet idag, och att jag skulle åka och träna på friskis&svettis med syrran.
well, turns out att hon inte mår så bra, så vi bestämde att ta det en annan dag, kanske imorn...
och nu sitter jag här med blött,rufsigt hår, trött efter en entimmes cykeltur. :P
vi cyklade förbi min skola, så jag kunde lära mig vägen dit om jag skulle få för mig att cykla till skolan nån dag...

nu ska jag väl... göra nåt. vet inte vad. så låter det ofta numera. :P haha... jag har typ inga läxor att göra heller. konstigt det känns. förut hade jag ju asmånga. typ läxor i överflöd, och orkade inte göra dem. men nu har jag i princip gjort alla, så jag har inget mer att göra just nu... bara några små uppgifter som jag skulle gjort för länge sen, och så träningsdagboken såklart... men annars är det inget mer... kommer väl antagligen få mer läxor efter lovet :S... men just nu känns det konstigt. haha. men skönt...

hmm... what to do? vet inte riktigt.

aja... kram <3 hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0