Cykling, cykling...

kom nyss in från en entimmes cykeltur med mamma och lillasyster. det var kul. jag älskar att cykla. sån skön känsla att bara dra på rejält och cykla i full fart på vägarna. dessutom är det ju underbart väder ute nu.
vi åkte och kollade vägen till syrrans skola, senare idag ska mamma visa hur jag åker om jag vill cykla till skolan. skulle vara najs att veta hur man åker om man nu får för sig att cykla till skolan nån varm sommardag... :)

så... det blir ganska mycket utomhusliv idag... skönt. inte bara sitta inne som jag gjorde igr, jag menar, det är ju trots allt SPORTLOV... :P haha. inte för att ja brukar bry mig om det, men men...

tog lite bilder medan jag cyklade... tyckte det var så najs ljus ute, så det blev vissa ganska coola bilder tycker jag. :)
har redigerat några bilder... här är några:

        

image180

nu ska jag chilla ett tag framför datorn, och sen blir det ut och cykla igen... :)

kraaam<3




och helvete vad jag dödar er om ni snor mina bilder! bara så ni vet...



visst, ni skulle tekniskt sett kunna ta mina bilder och ha för eget bruk, men det strider mot lagen, så om jag skulle få reda på, eller någon annan, att någon har tagit mina bilder och använt dem utan att fråga mig så skulle de få betala. så... 

haha... nu kanske jag låter lite väl allvarlig, men det är ju ganska tråkigt om folk skulle ta ens bilder, det är ju ens egen ägodel, vare sig man lägger ut den på internet eller inte...   

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hur kan du skriva sådär om du inte ens vet vem som tagit bilden??
plus att du kan ju inte veta om det har hänt i förväg.. :p
tänk lite på det du! :)

2008-02-25 @ 17:13:52
Postat av: Lina

ehm står det någonstans att någon HAR tagit mina bilder? jag avråder er bara ifrån att göra det...

2008-02-25 @ 21:02:02
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0