Freaky...

tja. nu har jag kollat klart på filmen, och den var precis som jag hade trott. helt vrickad. :P men den var faktiskt bra. vissa scener var hur äckliga som helst, men filmen i sig var bra, och jag tyckte om den. den var najs. som sagt gillar jag vrickade filmer, så... haha.

sorgligt nog så MÅSTE jag nog pallra mig i säng nu bums. eftersom jag ska vara på jobbet klockan 9 imorn, och hinna gå ut med vovven en snabbis innan också... bläh. efter idag är jag helt slutkörd. är faktiskt glad att jag inte behöver jobba mer med det efter imorn... ett väldigt ansträngande jobb.

hinner inte skriva så mkt nu. så jag säger gonatt, så skriver jag mer efter jobbet imorn, för jag hinner inte precis sätta på datorn imorgon bitti... :P

natti natti. sov sött.

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0