fredag, lördag, söndag...

heej... :)
sorry att jag inte skrivit på länge... men jag har bara inte orkat ta mig tid till att skriva...

det senaste jag skrev var väl i fredags, då vi skulle äta pizza?
jaa... efter detr gick jag och la mig och vilade... eh, länge. jag somnade, och sov hela resten av dagen, kvällen, och natten, och morgonen.... vaknade väl kanske nån gång vid 11...

sen i lördags gick jag alltså upp, och gjorde inte så mkt. de hade hyrt en film kvällen innan, "rush hour 3", men eftersom jag hade sovit då kollade jag på den dagen efter istället. den var rolig. :D men jag tyckte om de tidigare 2 mer... 
sen åkte jag till mediamarkt och köpte en laptop. jag skulle få pengar av en person som var skyldig pappa pengar, men hon kan inte betala dem nu, tydligen... så eftersom mamma redan betalat laptopen kommer jag behöva hitta ett sätt att betala tillbaka mamma på... antagligen kommer jag inte få mitt studiebidrag på ett tag...
men men...
senare den kvällen visade de titanic på 3an.... alltid lika bra <3

och idag vaknade jag väl vid 12-tiden... har inte gjort nåt vettigt hela dagen, bara suttit och kollat på tv och spelat spel på min laptop.... :S

nu har jag nyss varit och duschat, och ska väl gå och lägga mig snart...

ha det bra

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0