Fredag...

Hej hej... har nyss kommit in från kylan, var ute med vovven och småsyskonen en stund och låg i snön på fotbollsplanen och chillade... :P 

idag har varit en trött dag. 
vaknade, och ville inte gå upp. men var tvungen att gå upp iaf, såklart.
 gick till skolan, hade svenska och höll mitt föredrag. det gick väl okej.
sen hade vi estetisk orientering. tråk. vi skulle typ måla en dröm om vi hade haft, men jag kom inte på nån, så jag satt typ och kladdade med readymix-färg på ett papper och väntade på att lektionen skulle ta slut. det gjorde den så småningom... men det tog ett tag.
sen hade vi lunch, och jag och A köpte en varsin macka och dricka i cafeterian, och satte oss i en soffa och åt. sen låg vi och snackade tills lektionen började. 
vi hade delredovisning på practical art, men jag hade inget att redovisa... läraren var ganska besviken... men jag ska fixa det till nästa vecka... 
höll nästan på att somna på lektionen, så när den var slut var jag glad, och åkte hem. 

väl hemma lagade jag mumsig mat, kött i sås, med ris. muuuuumsigt! sen åt vi, och efter det gick vi ut med vovven på en promenad. det snöade som fan, och samtidigt som jag var irriterad för att det inte hade blivit varmt och vårväder istället för kallt och jävligt, så var det ganska mysigt... vi la oss på fotbollsplanen och kollade upp på himlen... skönt var det. :)
sen gick jag hem, och började plugga. och här har jag suttit till nu ungefär... 

nu är jag astrött... så jag ska nog gå och lägga mig... eller nog och nog, jag SKA gå och lägga mig, innan jag somnar på tangentbordet... men jag vill dock demonstrera vad som skulle hända om jag nu lyckades somna på tangentbordet: "jhnuuyyyyyyyyyyyyyyy"

så... det var ju roligt... haha. orka. 

nu går jag och sover, sov så gott alla ni som inte redan sover men antagligen inte läser det här iaf... :P 

gonatt

kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0