Fredag...

hej på er...
vaknade i tid imorse, klockan 7, gjorde mig i ordning och åkte till skolan.
hade svenska, kollade på film, "köpmannen i venedig"... vi hann inte kolla klart, men jag var inte precis så uppmärksam på filmen ändå... var så trött...
 sen hade vi estetiks orientering. läraren sa att vi fick gå om vi ville, så alla gick typ... jag var tvungen att redovisa en sak som de flesta redan redovisat, men sen fick jag gå...
åkte hem, har nyss ätit lite mat, och nu ligger jag i sängen och kollar på tv och sitter vid datorn...

wohooo! nu är det sportlov! :D skööönt. har varit så mkt nu på sistone, har pluggat varje kväll i typ en vecka, haft saker att redovisa och lämna in typ varje dag... men nu får jag ta det lite lugnt ett tag.

nu ska jag chilla... ha det bra! skriver mer senare...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0