God Morgon :D

Morsning korsning i lingonskogen... eller nåt sånt. :P
har nyligen vaknat, och har ätit frukost. en nyttig sådan för en gångs skull... min frukost på helgmorgnar brukar ju oftast bestå av lite godis, lite läsk, eller chips... kanske glass... haha. men idag åt jag råggröt! mumsigt, faktiskt. men man kan väl säga att jag gjorde den lite mer onyttg än vad den kunde ha varit, eftersom jag hade på mjölk, enormt mycket smör och enormt mycket jordgubbssylt. det är faktiskt gott. :D

snart ska jag ta och städa lite i mitt rum, plocka i ordning lite kläder som ligger lite här och var, och fixa i allmänhet... sen ska jag och bobo åka hem till A och Buddy. :) vet inte riktigt när dock, men det får vi se...

jag känner mig fortfarande jättestolt över mitt överambitiösa pluggande igårkväll. det var ju nödvändigt, så man kanske inte riktigt kan kalla det överambitiöst, men jag satt ju flera timmar i rad, och då tycker jag man får lov till att kalla det det. :P

som sagt... nu ska jag fixa... snart. skriver mer senare... kanske ikväll, beroende på om jag åker hem eller inte. det får vi se. annars skriver jag mer imorn. :)

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0