God morgon.

morsning korsning på er!
vaknade väl för typ 2 timmar sen, men har varit rätt upptagen tills nu. åt frukost, gick ut med hunden, tvättade hundens tassar...

det var inte så fint väder idag... så jag tror inte det blir nån cykling. :( men jag åker nog med syrran och tränar iaf, när hon slutat skolan för dagen...

jag är hungrig... försöker komma på nåt vettigt att äta, med tanke på att jag varit rätt så jävla onyttig i flera dagar, och brde ändra mina matvanor lite... men jag kommer inte på nåt. får väl bli torillarester, inte för att det är så jättenyttigt precis, men bättre än vissa andra saker... :P

hmm... nu ska jag ta det lugnt ett tag, sen...  jaa... syrran skulle ringa när hon slutat, vid typ 1 nångång... så då får vi väl se vad som händer. nu blir det väl chill vid datorn ett tag. sen mat!

ha det bra, hörs lite senare.

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0