Gomorron!

god morgon på er. vaknade för ungefär 40 minuter sen, och har sedan dess ätit frukost, slappat lite och suttit vid datorn och kollat på lite tatueringar som de gjort på den studion jag ska besöka. de är riktigt duktiga allihopa. :)
sen la jag till en fråga till min intervju, sm jag glömde att ta med igår..

bobo mår mycket bättre nu! :D han verkar inte vara dålig längre, och han går lättare än innan. det känns bra. då blir en matte glad igen. :)

OJ. nu fick jag nyss ett telefonsamtal från dagis igen... det var tydligen så att jag skulle vara där från 9-4... hehe. men hon sa 4-9 igår, flera gånger, det är jag bombsäker på. men iaf. måste skynda ut med hunden nu och sen åka. 

hörs när jag kommer hem sen... <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0